Preko 10.000 zadovoljnih :) stranka
NAZOVITE NAS: 048 626 801 radnim danom: 8.00–16.00
Sve kategorije

Pravna obavijest

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim uvjetima za e-poslovanje. Internet trgovinom Milershop (u nastavku:  ˝internet trgovina˝ ) upravlja Mehanizacija Miler d.o.o., pružatelj usluge elektronskog poslovanja (u nastavku: ˝ Trgovac˝).

Podaci o pružatelju usluge elektronskog poslovanja:

Mehanizacija Miler d.o.o. 

Kolodvorska ulica 155F, Kalinovac    48350 Đurđevac

Matični broj: 080875053

Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka povezani su s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna osoba i da ima potpunu poslovnu sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac.

Kupnjom ili registracijom na Milershop novosti potrošač potvrđuje da dozvoljava da Trgovac pohranjuje, obrađuje i koristi osobne podatke posredovane preko web obrasca prilikom registracije ili upisom podataka prilikom kupnje u slijedeće svrhe: promociju prodajnog asortimana, pružanje usluga, telefonske pozive, slanje SMS poruka i e-maila, pozivanje na različite organizirane događaje, anketiranje, segmentaciju klijenata, statističke obrade podataka.

Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.

Sav sadržaj na internetski stranici su informativne i obrazovne svrhe te nisu namijenjeni kao zamjena za liječničko savjetovanje. O koristima i vjerodostojnosti naših savjeta preporučamo da se kupac, u skladu sa svojim zdravstvenim stanjem, posavjetuje s osobnim liječnikom.

Dostupnost informacija

Mehanizacija Miler d.o.o. obvezuje se da će kupcu, prije nego što bude vezan ugovorom ili ponudom, dostaviti sljedeće informacije:

Detalji o poduzeću Mehanizacija Miler d.o.o. (naziv i sjedište, matični broj),

  1. kontaktne informacije koje korisnicima omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
  2. bitne karakteristike artikla (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva) i razdoblje valjanosti tih informacija,
  3. dostupnost artikla (svaki artikl koji se nudi na web-lokaciji trebao bi biti dostupan u razumnom roku),
  4. uvjete isporuke artikala (i način, mjesto i rok isporuke)
  5. moraju se prikazati cijene koje moraju biti jasno i nedvosmisleno utvrđene i prikazane, bez obzira na to da li već sadrže poreze i troškove prijevoza i druge naknade, te razdoblje valjanosti tih informacija,
  6. način plaćanja i isporuke ili isporuke te razdoblje valjanosti tih informacija,
  7. vremensku valjanost ponude,
  8. rok u kojem moguće odustati od ugovora
  9. objašnjenje postupka za pritužbe, uključujući sve podatke za kontakt osobe za kontakt ili službe za korisnike.

PONUDA ARTIKLA

Narudžba

Kupoprodajni ugovor između trgovca Miler d.o.o. te u online trgovini Mehanizacija Miler d.o.o. zaključen u trenutku kada je Miler Mehanizacija d.o.o. Pošalje potvrdu e-pošte kupcu o statusu njegove narudžbe (s naslovom: Potvrda narudžbe iz online trgovine Mehanizacija Miler d.o.o.). Od tog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i primjenjuju se i na Mehanizacija Miler d.o.o. kao i za kupca. Ugovor o kupnji (tj. Prva elektronička poruka o statusu narudžbe) pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju Milera d.o.o. i dostupan je kupcu u bilo koje vrijeme na mjestu primitka ili se može poslati putem e-maila na zahtjev.

Načini plaćanja

Mehanizacija Miler d.o.o. pruža sljedeće načine plaćanja:

  • prijenosom na račun Mehanizacija Milera d.o.o. po ponudi / računu
  • sa platnom karticom (Mastercard, Visa)
  • sa gotovinom prilikom preuzimanja

Na mjestu primitka Mehanizacija Miller d.o.o. moguće je platiti gotovinom ili plaćanjem ili kreditnom karticom (Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro). Prilikom plaćanja online platnom karticom, u slučaju otkazivanja narudžbe ili promjene načina plaćanja ili obavijestite sve ostale promjene s korisničkog posta na info@milershop.hr

Izdavanje računa

Mehanizacija Miler d.o.o. u vrijeme dostave naručenih artikala šalje i račun u pisanom obliku. U slučaju osobnog prihvaćanja na prijemnom mjestu, kupac dobiva tiskani račun za prikupljene stavke po njihovom prihvaćanju. Na računu su navedeni svi troškovi vezani uz kupnju i cijenu. Kupac je dužan provjeriti ispravnost podataka prije dodjele ugovora. Kasnija potraživanja koja se odnose na pravilnost izdanih računa se ne uzimaju u obzir.

Cijene

Cijena vrijedi za sve korisnike online trgovine Mehanizacija Miler d.o.o. Uobičajena cijena je maloprodajna cijena koja vrijedi za proizvod u trgovini Mehanizacija Miler d.o.o. Kolodvorska ulica 155F, Kalinovac i predstavlja preporučenu maloprodajnu cijenu dobavljača. Sve cijene uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije. Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Cijene se primjenjuju u slučaju plaćanja gore navedenim načinom plaćanja, a prema gore navedenim uvjetima. Unatoč izvanrednim naporima da se osiguraju najnoviji i točniji podaci, moguće je da su informacije o cijenama netočne. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena stavke promijeni tijekom obrade narudžbe, Mehanizacija Miler d.o.o. omogućio kupcu da se povuče iz kupnje. Popusti, promotivni kod (kuponi za popust) itd. u pravilu se ne zbrajaju. Uplaćena sredstva prema proračunima se ne isplaćuju. Poklon bonovi i bonusi za popuste ne mogu se zamijeniti za gotovinu.

Platne kartice

U slučaju plaćanja platnim karticama primjenjuju se sljedeći uvjeti:

  • Platitelj (podaci na korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik plaćanja ili kreditne kartice,
  • nakon potvrde primitka narudžbe, nije moguće promijeniti sadržaj narudžbe ili konačnog iznosa ugovora, osim, iznimno, odobrenja Mehanizacije Miler d.o.o..

Kupon za popust (promocijski kod)

Kupon za popust nudi razne pogodnosti prilikom kupnje putem online trgovine Mehanizacija Miler d.o.o. i vremenski je ograničen. Povremeno možete pronaći aktivni promotivni kôd za popust na naslovnoj stranici reklamne poruke, u e-vijestima Mehanizacija Miler d.o.o., koje šaljemo članovima Mehanizacije Miler d.o.o. ili u drugim medijima ili društvene mreže.
Upotreba promotivnog koda:
Odaberite stavke koje želite kupiti i smjestite ih u košaru. Kada završite s dodavanjem stavki u košaricu, nastavite klikom na ikonu košarice (gore lijevo). Pod odabranim stavkama postoji polje u kojem piše "Umetni vaučer za popust". Unesite aktivni promotivni kôd i potvrdite unos klikom na gumb "Potvrdi". Time se od ukupnog iznosa oduzima vrijednost popusta koju ste dobili s kodom.
Iznos ostaje za namirenje. U svakoj kupnji može se koristiti samo jedan promotivni kôd (na primjer: do 1 promotivni kôd može se koristiti u trenutku naručivanja 2 stavke).
Postupak kupnje nastavite kao i obično.

PRAVILA NAGRADNIH IGRI

Definicaja

Organizator nagradne igre je prodavatelj Mehanizacija Miler d.o.o. Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u najavljenim nagradnim akcijama. Dobitnici nagrada određuju funkciju odabira računala nasumce ili ih određuje organizacijski odbor.

Pravo sudjelovanja u nagradnoj igri (i drugim člancima ili vaučerima)

Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe koje su državljani Republike Hrvatske. U nagradnoj igri ne može sudjelovati osoba zaposlena kod organizatora nagradne igre i njihovi članovi uže obitelji i osobe zaposlene u drugim pravnim osobama vezano uz izvedbu ove nagradne igre. Pravne osobe ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. Osobe koje ne prihvaćaju pravila nagradne igre ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. Smatra se da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre sudjelovanjem u nagradnoj igri.

Pravila sudjelovanja u nagradnoj igri

Sudjelovanje u nagradnoj igri ne zahtijeva kupnju usluga ili proizvoda organizatora nagradne igre.

Elektronsko izvlačenje nagrada

Svi sudionici nagradne igre mogu sudjelovati u izvlačenju. Jedan sudionik može sudjelovati samo jednom u izvlačenju. Rezultat izvlačenja je konačan. Žalba nije moguća. Pobjednik će biti obaviješten e-mailom o primitku i načinu primitka nagrade.

Obveze dobitnika

Novčanu nagradu nije moguće platiti i ne može se zamijeniti za neku drugu stavku. Pobjednik je dužan organizatoru nagradne igre u pisanom obliku (e-mail) dostaviti svoje osobne podatke: ime, prezime, adresu, e-mail adresu i telefonski i porezni broj, sve u roku od dva dana nakon primitka obavijesti da je pobjednik. Plaćanje svih poreza s nagrada (uključujući PDV) je odgovornost organizatora. Organizator će dobitnicima poslati potvrdu u skladu sa Zakonom o porezu na dohodak i Politikom dostave podataka za obračun poreza na dohodak. Dobitnik nagrade dužan je prijaviti vrijednost nagrade u procjeni poreza na dohodak. Nakon primitka nagrade, dobitnik je obvezan ispuniti izjavu o prihvaćanju nagrade. Organizator nije odgovoran za bilo kakve poreze koji mogu nastati u vezi s bilo kojom drugom nagradom. Ako pobjednik ne ispuni sve obveze, dobitnik nagrade ne želi prihvatiti nagradu, a organizator je, u odnosu na pobjednika, oslobođen svih obveza iz ove nagradne igre i ima pravo iskupiti ga za bilo koju drugu svrhu. Nagrade nisu prenosive

Ako organizator nagradne igre u roku od tri (3) radna dana od trenutka kada je pobjednik obaviješten da je izvučen, iz bilo kojeg razloga (na primjer, pobjednik izjavljuje da ne želi prihvatiti nagradu, adresa ili adresa e-pošte je nepotpuna) ili lažno, itd.) ne dobiva sve potrebne informacije i izjavu da želi primiti nagradu, pobjednik je ne želi prihvatiti, pa je organizator oslobođen svih obveza iz ove nagradne igre u odnosu na trasanta i ima pravo raspolagati nagradom na bilo koji način za bilo koju drugu svrhu.

Zaštita osobnih podataka

Organizator nagradne igre štiti sve osobne podatke koje sudionici dobiju od nagradne igre u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka. Organizator može koristiti osobne podatke dobivene od sudionika isključivo u svrhu za koju su dobiveni. Sudionik nagradne igre je suglasan da mu organizator može poslati obavijesti o ponudi organizatora. Sudionik ili njegov skrbnik ili zakonski zastupnik može u bilo koje vrijeme opozvati svoj pristanak na korištenje osobnih podataka dobivenih u nagradnoj igri u svrhu direktnog marketinga. Organizator nagradne igre ima pravo organizirati dodjelu nagrade kao javni događaj. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik dopušta korištenje svog imena i adrese u audio, foto i video materijalu organizatora nagradne igre. Dobitnik nagrade omogućuje organizatoru nagradne igre da objavi svoje osobne podatke u medijima i na internetu radi informiranja o rezultatima izvlačenja ili uzimanja nagrade.

Objava pravila nagradne igre

Slanjem svojih informacija putem e-pošte, sudionici nagradne igre slažu se da su upoznati s pravilima i obvezuju se poštivati pravila nagradne igre. U slučaju bilo kakvog spora ili dvosmislenosti, ova pravila se smatraju primarnim u odnosu na bilo koje druge publikacije, bilo u tiskanom, elektroničkom ili bilo kojem drugom obliku.

Postupak obavijesti o kupnji

1. Mehanizacija Miler d.o.o. narudžba
Nakon narudžbe kupac e-poštom primi obavijest da je narudžba prihvaćena. Kupac u online trgovini Mehanizacija Miler d.o.o. Uvijek je moguće promijeniti status i naručiti informacije o narudžbi tako da vratite korak unatrag i naručite narudžbu. Mehanizacija Miler d.o.o. redoslijedom pregleda, provjerite dostupnost ili redoslijedom naručenih artikala i nalog se potvrđuje ili odbija s razlogom. Mehanizacija Miler d.o.o. može pozvati klijenta da provjeri informacije ili da osigura točnost dostave na njegov kontakt telefonski broj. E-mailom ili telefonom Mehanizacija Miler d.o.o. obavještava kupca o ažurnim informacijama o isporuci artikala. Ako je rok isporuke vrlo dugačak i kupac ne želi čekati, kupac može o tome obavijestiti prodavaonicu mehanizacije Miler doo, koja će ukloniti predmet iz narudžbe i vratiti eventualne uplaćena sredstva kupcu, dok će ostale stavke iz narudžbe odabrati kupac ili isporučiti ili je cijela narudžba izabrana od strane kupca ili isporučena ili je cijela narudžba otkazana. , Mehanizacija Miler d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu zbog dužeg roka isporuke ili zbog nepoštivanja artikla koje je izrekao Mehanizcaija Miler d.o.o. nije na zalihi.

2. Narudžba je poslana / Nalog je spreman za prihvaćanje
Mehanizacija Miler d.o.o. u dogovorenom roku artikl se priprema, otprema ili priprema za osobno prihvaćanje.
U slučaju da kupac odluči otkazati narudžbu u dogledno vrijeme, prodavatelj mora odmah obavijestiti prodavatelja na telefonski broj 048/626 801 ili putem e-maila na info@milershop.hr

Ako je narudžba već isporučena, kupac odbija isporuku usluge dostave. U slučaju osobnog preuzimanja (kada je predmet spreman za preuzimanje), gost također objavljuje svoju želju da otkaže narudžbu putem gore navedenog telefonskog broja ili na gore navedenu e-mail adresu.

Pravo na odustajanje od kupnje i vraćanje proizvoda

Potrošač (koji se navodi isključivo za fizičke osobe koje kupuju predmet u svrhe izvan svoje djelatnosti) ima pravo priopćiti prodavatelju u roku od 14 dana od primitka članaka da raskida ugovor bez navođenja razloga za svoju odluku. Rok počinje računati jedan dan nakon datuma nabave predmeta.
O raskidu ugovora potrošač je dužan obavijestiti na e-mail adresu prodavatelja: info@milershop.hr, uz ispunjeni obrazac (klik na OBRAZEC)i izjavu iz koje jasno navodi da se povlači iz ugovora. Također navodi sve potrebne podatke za povrat kupovne cijene (stavke za koje se ugovor mijenja, datum fakture za primljene artikle, broj naloga, ime kupca, adresu kupca, broj bankovnog računa i naziv banke u kojoj je otvoren).

U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač može primiti predmet s ispunjenim obrascem (Obrazec za odstop od pogodbe) osobno doveden u poslovnicu tvrtke Mehanizacije Miller d.o.o. (Kolodvorska 155F, Kalinovac). U pogledu povlačenja iz ugovora, potrošač nema troškove povratka predmeta, budući da Mehanizacija Miler d.o.o. jamči povratak stavke na vlastiti trošak ako potrošač odabere ovu opciju u obliku poslanom na info@milershop.hr. U ovom slučaju, Miler d.o.o. šalje kurirsku službu GLS-a na adresu kupca, koja preuzima paket i vraća ga tvrtki. Drugačiji način povratka na naše troškove nije moguć. Ne prihvaćamo pošiljku s otkupninom.

Potrošač mora vratiti predmet prodavatelju neoštećen i nepromijenjen, osim ako je artikl uništen, oštećen, izgubljen ili je količina smanjena bez da je potrošač kriv. Potrošač proizvoda ne smije se slobodno koristiti do raskida ugovora. Potrošač može provesti pregled i ispitivanje predmeta u mjeri potrebnoj za utvrđivanje stvarnog stanja. Testiranje artikla koji odstupa od gore navedenog smatra se upotrebom predmeta, što znači da potrošač gubi pravo na odustajanje od ugovora. Predmet se mora vratiti prodavatelju najkasnije u roku od 14 dana od slanja poruke o otkazivanju (kupnje). Potrošač nema pravo odustati od ugovora u slučaju ugovora koji su predmetom predmeta koji je proizveden u skladu s preciznim uputama potrošača, a koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije pogodan za otplatu koja je brzo kvarljiva ili je već bila Datum isteka je istekao. Mogućnost povlačenja ne odnosi se na kupnju softvera ili audio i video medija ako je potrošač otvorio sigurnosni pečat.

Povrat uplaćenih sredstava izvršit će se što je prije moguće, a najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o povlačenju.

U slučaju odustajanja od ugovora gdje je korišten bonus, kod za popust ili promotivni kôd, ta se sredstva smatraju diskontiranim i ne vraćaju se korisniku. Korisniku TRR-a vraća se samo uplaćeni iznos. Poklon bon će se smatrati sredstvom plaćanja kada se povuče i vrati korisniku kao poklon bon, a uplaćeni iznos se vraća TRR-u korisnika.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72, st.1, kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda.
Povlačenje kupca iz ugovora za artikle iz seta. Ako se potrošač odluči povući iz ugovora za predmete koji čine komplet, on može zatražiti zamjenu za isti set ili povrat cjelokupnog seta. Potrošač može zamijeniti predmet iz seta u slučaju materijalne pogreške ili oštećenja artikla, ali ne može zatražiti povrat novca za kupnju. U slučaju jamstvenog zahtjeva, proizvod iz uređaja podliježe jamstvenom roku proizvođača.

GARANCIJA

Stavke su zajamčene, ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi uzimajući u obzir upute na jamstvenom listu i prilikom podnošenja računa. Jamstveni rokovi naznačeni su na jamstvu ili računu.

Informacije o jamstvu također se nalaze na stranici s prezentacijom proizvoda. Ako nema informacija o jamstvu, artikl nema jamstvo ili podaci nisu poznati u ovom trenutku. U tom slučaju, kupac može kontaktirati Miller d.o.o. mehanizaciju, koja će pružiti ažurne informacije.

Pravna greška

Tvrtka Mehanizacija Miler d.o.o. sukladno ZVPot-u, snosi odgovornost za stvarne nedostatke robe koji se pojavljuju u roku od dvije godine od preuzimanja robe.

Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalne pogreške ako obavijesti prodavatelja putem e-maila na info@milershop.hr i u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja pogreške.

Potrošač mora točno opisati pogrešku u obavijesti o pogrešci i omogućiti dobavljaču da pregleda stavkuObvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo.

Prodavatelj nije odgovoran za stvarne nedostatke robe koja se pojavljuje nakon što su prošle dvije godine od isporuke, a potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o pogrešci ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:

- ispraviti pogrešku na robi ili

- vraća dio uplaćenog iznosa proporcionalno pogrešci ili

- zamijenite neispravnu robu novim proizvodom ili

- vraća uplaćeni iznos.

Ako postojanje pogreške na robi nije sporno, poduzetnik mora, što je prije moguće, ali ne kasnije od osam dana, udovoljiti zahtjevu potrošača.

Poduzeće mora na zahtjev potrošača pismeno odgovoriti najkasnije osam dana nakon njegova primitka, ako je postojanje pogreške na robi sporno.

Kada je pogreška stvarna? kada:

  • proizvod nema kvalitete potrebne za normalnu uporabu ili za stavljanje u promet;
  • proizvod nema obilježja koja su potrebna za određenu namjenu za koju je kupac kupio, što je prodavatelj znao ili je trebao znati za njega;
  • proizvod nema kvalitete i razlike koje su izričito ili tiho dogovorene ili propisane;
  • prodavatelj je isporučio stavku koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo za obavijest.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Provjerava se s drugim, bešavnim predmetom istog tipa, kao is izjavama ili naznakama proizvođača na samom artiklu.
Prihvaćanje predmeta vraćenih iz jamstvene ili materijalne pogreške

Kupac je dužan isporučiti predmet koji je dostavio prodavatelju u jamstvenom ili drugom postupku nakon završetka rasprave. Kupac preuzima predmet na mjestu preuzimanja, gdje ga je osobno predao prodavatelju, u slučaju da ga je poslao poštom, bit će vraćen na adresu dostave.
Prodavatelj šalje obavijest kupcu o povratku artikla iz rasprave i poziva ga da preuzme predmet.

 Kupac je obvezan prihvatiti predmet u roku od 14 dana od datuma obavijesti.

Ako kupac ne preuzme predmet u navedenom roku, predmet se dostavlja prodavatelju na adresu njegova skladišta: Mehanizacija Miler d.o.o., Kolodvorska 155F. 48350 Đurđevac. Prodavatelj skladišti predmet u vlastitom skladištu do isteka roka od 6 mjeseci od dana obavijesti. Za to razdoblje, prodavatelj ima pravo nadoknaditi sve troškove skladištenja (10 kn / dan) i pravo na naknadu svih troškova održavanja predmeta.

Nakon isteka 6 mjeseci od dana obavijesti, prodavatelj može prodati članak putem online trgovine Mehanizacija Miler d.o.o. a iznos kupovne cijene, nakon odbijanja prodajnih i ostalih troškova prodavatelja, plaća se kupcu. U slučaju da je vrijednost artikla beznačajna, prodavatelj je može dati u dobrotvorne svrhe, au tom slučaju kupcu nije potrebna nikakva otplata. Prodavatelj obavještava kupca 15 dana prije isteka 6-mjesečnog roka zadržavanja o namjeravanoj prodaji ili isporuci predmeta, a nakon prodaje i postignutoj cijeni i iznosu troškova te prijenosu ostatka kupovne cijene na transakcijski račun kupca.

Dostava

Ugovorni partneri za isporuku pošiljki prodavatelja Mehanizacija Miler d.o.o. je pošta GLS-a, ali Mehanizacija Miler d.o.o. zadržava pravo da odabere drugu uslugu isporuke ako se ova narudžba može zadovoljiti učinkovitije.

Sigurno plaćanje
Zaštita osobnih podataka koje šaljete putem naše web stranice za nas je vrlo važna. Svaki unos vaših podataka nužan je i potreban samo za pravilno izvršavanje online usluga Mehanizacije Miler d.o.o.

Kod Mehanizacije Miler d.o.o. također koristimo SSL (Secure Sockets Layer) enkripciju, što znači da su informacije koje nam pružate uvijek šifrirane i dostupne samo vama i našoj internetskoj trgovini.

Mehanizacija Miler d.o.o. također koristi druga odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. Sigurne autorizacije i transakcije kreditnim karticama obavljaju se na poslužitelju za koji je osigurana sigurnost sustava Activa. 

Autorizacije kreditnih kartica odvijaju se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka u bankama. Podaci na kartici nisu pohranjeni na Miler d.o.o..

Zaštita osobnih podataka

Mehanizacija Miler d.o.o. obvezuje se trajno zaštititi sve osobne podatke korisnika sukladno ZVOP-1. Mehanizacija Miler d.o.o. na neodređeno vrijeme, zadržati sljedeće podatke o članovima kluba Mehanizacija Miler d.o.o: ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon, primarnu adresu i adresu dostave, zemlju prebivališta, vrijeme i datum registracije te arhivu komunikacije s Mehanizacijom Miler d.o.o. Mehanizacija Miler d.o.o. koristiti navedene osobne podatke isključivo u svrhu ispunjavanja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije s članom.

Ni u kom slučaju se podaci o korisniku neće predavati neovlaštenim osobama. Nakon što je narudžba ispunjena, zadržavaju se samo informacije koje se odnose na određenu narudžbu, a kojoj se može pristupiti samo poznavanjem broja računa i broja naloga. Kako bi zaštitio osobne podatke, korisnik je također odgovoran za osiguravanje sigurnosti svoje e-mail adrese, korisničkog imena i lozinke te odgovarajuće softverske (antivirusne) zaštite svog računala.

Komunikacija

Mehanizacija Miler d.o.o. kontaktirat će korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako taj korisnik ne izričito prigovara iu skladu s odredbama ZEKom-1Oglasna elektronska sporočila Mehanizacija Miler d.o.o. će sadržavati sljedeće sastojke:

  • oni će biti jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke;
  • Pošiljatelj Mehanizacija Miler d.o.o. bit će jasno;
  • razne akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve. Također, jasno će biti definirani uvjeti za sudjelovanje u njima;
  • jasan način za odjavu primanja poruka;
  • želja korisnika da ne prima reklamne poruke Miler d.o.o. poštuje.

Reklamne poruke Miler d.o.o. će biti jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

Ograničenje odgovornosti

Mehanizacija Miler d.o.o. ulaže sve napore kako bi osigurao ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojim internetskim stranicama. Ipak, karakteristike artikala, rok isporuke, zaliha ili cijena mogu se tako brzo mijenjati da je Miler d.o.o. Ne uspijeva ispraviti podatke na web stranicama. U ovom slučaju, Miller d.o.o. kupac je obavijestio o promjenama i dopustio mu da se povuče iz ugovora ili zamijeni naručeni predmet. Mehanizacija Miler d.o.o. moguće je povući se iz ugovora samo ako se otkrije jasna pogreška . Kao očigledna pogreška, greška u bitnim značajkama članka smatra se pogreškom i svim pogreškama koje se smatraju običajnim u trgovini ili svrsi stranaka, te Mehanizacija Miler d.o.o. u slučaju znanja, ne bih potvrdio ili zaključio ugovor.

Prigovori i sporovi

Mehanizacija Miler d.o.o. poštuje postojeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Mehanizacija Miler d.o.o. se trudi ispuniti svoju dužnost pružanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi. U slučaju problema kupac s prodavateljem Mehanizacija Miler d.o.o. možete se javiti na telefon 048 626 801 ili putem e-maila na info@milershop.hr. Žalba se podnosi putem e-maila info@milershop.hr Postupak obrade pritužbe je povjerljiv. Mehanizacija Miler d.o.o. svjestan je da je bitna karakteristika potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti potraživanja i potrebnog vremena i troškova koji proizlaze iz rješavanja spora, što je ujedno i glavna prepreka neuspjehu potrošača da pokrene spor pred sudom. Zato ste vi Mechanical Miler d.o.o. čini sve što je u njezinoj moći kako bi riješio bilo koji spor uzajamnim pristankom.

Vansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim regulativama, Mehanizacija Miler d.o.o. ne priznaje nikakvog alternativnog izvođača rješavanja potrošačkih sporova kao zakonitog za rješavanje potrošačkog spora, kojeg bi potrošač pokrenuo u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (u nastavku ZlsRPS).

U slučaju da kupac/potrošač nije zadovoljan s rješenjem pritužbe, može u skladu sa ZlsRPS uložiti inicijativu za početak postupka alternativnog rješavanja konkretnog potrošačkog spora preko europske platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS).

Mehanizacija Miler d.o.o. u skladu sa ZlsRPS objavljuje i elektroničku poveznicu na europsko SRPS:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR


Želimo Vam puno ugodnih i ugodnih kupnji!