Preko 25.000 zadovoljnih stranaka :)
NAZOVITE NAS: 099 529 7258 Radnim danom (Pon-Pet): 08:00 – 17:00

(Sub): 08:00 - 13:00

Sve kategorije

Alat za zamjenu kočione tekućine 0.75L

100 % sigurna kupovina Besplatna dostava iznad 133 EUR vrijedi samo za HRVATSKU Jednostavna kupnja
Alat za zamjenu kočione tekućine 0.75L

Vrlo izdržljiv alat, izrađen od najboljih materijala.

Komplet za ispuštanje i zamjenu kočione tekućine omogućuje brz i jednostavan rad koji može obaviti jedna osoba koristeći komprimirani zrak pri standardnom tlaku od 90-120psi.

Omogućuje brz, čist i učinkovit rad koji ne zahtijeva drugu specijaliziranu opremu. Omogućuje ispuštanje tekućine kroz odzračivač ili potpunu zamjenu tekućine.

SKU: 103832

Šifra proizvođača : M57697
Dostupno kroz 25 radnih dana. Ukoliko se cijena proizvoda poveća, obavijestit ćemo Vas o tome
12,78 €
1,42 €

Najniža cijena po kojoj je proizvod prodan u zadnjih 30 dana: 14,20 €
-
+

Karakteristike:

  • kapacitet 0,75l,
  • potrošnja zraka: 180 litara/min,
  • radni pritisak: 5-8 bara,
  • proizvedeni vakuum: -0,5 bara,
  • ulaz: 1/4'',
  • radna temperatura: -20 do +50.

 

Set separatora za ručne kočione čeljusti dizajniran je za rad s utičnim čeljustima (prednje kočnice) i uvrtnim čeljustima (stražnje kočnice).

Adapteri prilagođeni veličini kočionih klipova u većini europskih i azijskih osobnih automobila.

Precizno pristajanje adaptera i klipa jamči ispravno umetanje klipa u cilindar kočione čeljusti. To pak štiti mehaniku od zaglavljivanja i zaglavljivanja klipa u cilindru.

Karakteristike:

  • kapacitet 0,75l,
  • potrošnja zraka: 180 litara/min,
  • radni pritisak: 5-8 bara,
  • proizvedeni vakuum: -0,5 bara,
  • ulaz: 1/4'',
  • radna temperatura: -20 do +50.

 

Set separatora za ručne kočione čeljusti dizajniran je za rad s utičnim čeljustima (prednje kočnice) i uvrtnim čeljustima (stražnje kočnice).

Adapteri prilagođeni veličini kočionih klipova u većini europskih i azijskih osobnih automobila.

Precizno pristajanje adaptera i klipa jamči ispravno umetanje klipa u cilindar kočione čeljusti. To pak štiti mehaniku od zaglavljivanja i zaglavljivanja klipa u cilindru.